kaffe och sol. väldigt kulturigt.

Jag undrar om inte jag har snudd på den tråkigaste bloggen? Gammal design och enda fotot jag har är en gammal gammal profilbild, jag tror närmare bestämt 6 år sedan?! Hoff!
Nääe, jag har nog tillräcklingt med saker att göra så tanken om att göra om bloggen får tillsvidare vila. Men om nu någon trevlig själ känner att detta är ett job för dem så är det fritt fram att meddela det. det skulle i alla fall glädja mig. Och vem vet? OM detta nu mot förmodan skulle ske kanske jag tar tag i fotandet och slänger upp en bild eller kanske tillochmed flera? Det lät ju i alla fall som en utomordentligt fin idé.

Idag har jag och min väninna startat vårt examensarbete. På riktigt. Sådär riktigt att det finns ett dokument med arbetets namn och till och med skrivna syften, mål, och metoder. Längre hann vi inte idag, men vi har börjat med det! Jag är mer peppad än någonsin på detta arbete, jag tror det har inte enbart med examensarbetet att göra utan också med vårt vackra väder som vi haft i några dagar!

I morgon bjuder på mindre peppande arbeten, med färdigställning av den pågående kursens delar. Jag är glad över att jag snart är klar med denna kurs. För i sanningens namn känns det som om jag nog redan lämnat den och påbörjat de två sista kurserna på utbildningen. Tur det finns kaffe. Jag hoppas att jag hinner bli klar tidigt så att jag kan hämta lilleman lite tidigare.

Fredagen ska jag och konstnären tillbringa på ett idémöte om Umeå - Europas kulturhuvudstad 2014
http://www.umea2014.se/ 
Det ska bli oerhört intressant och jag längtar faktiskt till fredag!

De här första och inledande månaderna har varit väldigt "kulturiga" och det känns som om de kommande månaderna kommer att vara detsamma. Inte mig emot - jag trivs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback