Ojojoj

Schlager? Har ni hört Ryssland låt? Jag förstår om man inte gör det, man vill ju bara gå och stänga in sig någonstans när man hör den! Nåja, schlager hit och schlager dit, det sysselsätter ju folk iallafall och det är ju bra.

Nu börjar detta skolår närma sig sitt slut, och skönt ska det bli. Jag ska skriva en examination klart och jag ska bli klar med den på tisdagkväll. Sen ska jag skriva en till examination som hör till en annan kurs, och det ska jag skriva klart innan midsommar. Det är min plan. Jag kom in på en sen anmälan till en sommarkurs, men jag tackar nog nej till den. Jag vill vara ledig och kunna ägna all min tid åt att ta hand om min lilla familj.

Och så har vi går lille gosse. Han har blivit så stor! Jag tror det hände någonting med honom då han var och hälsade påsin farmor och farfar.. Har bara blev så tokstor! Han kör bobbycar som om han inte gjort annat, går på maskjakt, och plaskar i alla vattenpölar han ser.

Förra veckan träffade han kossor för första gången, och då han såg dem gick han igenom alla läten på djur han kunde: Bää-ää, ov-vovv och några fler och såg frågande ut på oss. Jaa - vad var detta stora råmande djur för något? 

I morgon är det mors dag, och så tycker jag att alla mammor ska ha en stor kram (egentligen varje dag, men eftersom det finns en hel dag enbart tillägnad mammorna), så jag skickar en stor kram till alla mammor i förskott:) KRAM


Kommentarer
Postat av: Anncha

Ja gör det! De är så himla roligt att fixa och greja :-)

2010-07-22 @ 19:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback