se på tusan.

Jag har ju läsare kvar, kanske man ska skriva lite mer?

Jag tycker ju själv att jag inte har något speciellt roligt eller intressant att skriva om. Men det här med bloggandet funkar ju ändå rätt bra för dem som vill bli lite uppdaterade om läget i vår lilla familj (när jag väl uppdaterar). Så något gott för det väl förhoppningsvis med sig:)

Dagen har bestått av massa städ, tvätt och sovstunder. Sen har då inte mycket blivit gjort.  Nu på kvällsidan har jag försökt hitta massa kurslitteratur och reservera på biblioteken härikring, men det har inte fungerat så bra som jag skulle vilja att det gjort. Hoppas att någon av mina gamla kursare har läst den här kursen tidigare, så kanske jag kan låna ihop lite böcker av dem?

Jaa, ny kurs påbörjad denna vecka. Nya kursare - för mig i alla fall, det verkar ju som om några redan hade läst tillsammans tidigare. Ett minst sagt speciellt gäng är de, men de verkar trevliga. I fredags delades vi in i basgrupper och min basgrupp avslutade fredagslektionen med att ta ton och sjunga en visa för resten av klassen. Vadå, man måste ju bju på sig själv:D Vi hade kul och de andra verkade tycka att det var kul, eller att vi är knäppa?

Klockan går extremt sakta, jag trodde att det var läggdags för en timma sedan.. Kanske är det någonting jag borde göra men inte gjort? Jag ska fundera på det lite till, så kanske jag kommer på om det är någonting.

Vi har inte gjort något tapetval än, ju mer jag kollar i tapetboken desto mer less på dem blir jag. Fyyy! Var upp och hälsade på en av de "nyinflyttade" igår, som fick omtapetserat i fjol. Det var verkligen superfint, det passade verkligen dem. Och det är ju just det - det ska ju passa till oss, och det gör det ju inte! Det blir säkert bra ändå, det är ju svårt att tänka sig tapeten på väggen. Den får ett annat ljus och ett annat uttryck när den kommer upp. 

Annars har vi knappt varit utanför dörren, lite tråkigt, lite less, lite halv depp. Förkylningen som vi lyckats dra på oss i slutet av december sitter fortfarande i, och när jag trott att jag blivit frisk så ligger jag dagen efter. Nu måste vi bli friska igen! Jag har ju hittat någon sort av motivation till att träna igen. Den låg någonstans gömd och med damm på. Men jag är så in i norden peppad att träna! kul va? och det är inte ens ett nyårslöfte:) Hoppas jag hinner bli frisk innan motivationen kryper tillbaka bara! Tur att gossen i allafall blev frisk fort.

Nää, nu är jag less. Jag ids inte fördriva tiden med det här. Jag går och lägger mig nu.

Natti.

Kommentarer
Postat av: Anncha

Jooo, man måste ju hålla sig uppdaterad :-)

Postat av: mormorinorr

tack för en snabb uppdatering, hoppas det håller i sig! nu är denna kväll räddad :) kram

2010-01-25 @ 18:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback