Umeå

Åh, så tog jag mig in till Universitetet för en lektion igen. Tänk bara om lektionerna skulle användas till lärande och inte klagande? Jag tror minsann att jag hamnat i en hönsgård. Tur är i alla fall att jag inte är helt ensammen om att tycka det, och då kan man ju få sig ett gott skratt:D Så med andra ord har jag slösat bort 3 timmar på att lyssna på ren skit, då jag istället hade kunnat ägna dessa timmar åt att färdigställa de sista uppgifterna i den här kursen.

Efter denna lyckligtvis inte dödande lektion tog jag mig en väldigt oplanerad promenad till stan. Med mina nya skor, vilket gav mig superblåsor. Hade jag vetat om promenaden hade jag absolut inte dragit på mig mina nyskor inte. Nejnej, då hade det blivit mina gamla goda joggingskor:) Nåja, det funkade i allafall men det var svårt att få av de där jäklarna när jag kom hem. Huuuvva! Dessutom har jag kommit underfund med att jag nog inte är en såndär citypingla, nejnej. Jag får ju rena svettattacker så fort jag ser en galleria, och det är inte bränna-pengar-på-allt-möjligt-svett utan det är mer hur-i-helvete-ska-jag-orka-med-hålla-reda-på-mig-själv-brottas-prova-köa-betala-ångest-svett. Sen behöver vi ju inte gå in på hur jag känner mig och hur jag ser ut efter att faktiskt varit med om detta. BLÄ. Tacka vet jag kaffe bakom ett fönster och kolla på folk som faktiskt orkar med allt detta. Fast jag måste nog erkänna att det ibland är riktigt roligt att dra en stadsrunda.

Nej, nu har klockan tickat allt för långt igen. God natt mina vänner.


Kommentarer
Postat av: Anncha

Visst är dom! Läser du på svenska lr engelska? Måste snart börja på mitt 6:e varv, börjar få lite edward abstinens :-D

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback