Umeå centrum

Jaa, då var den dagen över. Och fort som bara den gick det. Utan romantisk middag men med en massa pengar brända.

Trevligt var det, det regnade ju inte idag. Det tyckte fler än oss, och det märktes tydligt. Något som också märktes tydligt var att vi inte längre är vana att vistas i en miljö som denna. Trots det var vi färdigshoppade redan innan klockan var 14.30! På vägen hem lyckades jag springa in och köpa en åkpåse åt gossen, äntligen..

Allt har gått smidigt och lillmannen har betett sig utomordentligt (enligt hans passare, men det kan ju ha varit något helt annat), så skönt att faktiskt veta att vi kan göra om detta och alla klarar av det. Man låter så löjlig, för det är väl "bara att lämna ungen" för det "löser sig alltid", men jag är ju så sjukt orolig. På vägen in till stan mötte vi en ambulans som var på väg åt det hållet vi lämnat av lilleman, och ni kan ju bara gissa hur mycket jag var tvungen att arbeta för att inte ringa och höra hur det var med lilleman och dem.

Skönt var det att ha familjen samlad och hemma kan jag bara säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback