Liten

Så härligt med jul, pyntar lite varje dag nu. Man måste ju dra ut på det roliga:) Det blir ju så himla mysigt!
I år har vi tyvärr ingen stor fin julgran ( förutom vår lilla, som jag inte kan kalla för fin). vi spår att ifall vi hade en med julpynt och allt hade nog inte pyntet suttit allt för länge då vi har en liten pynthuligan här hemma. Men jag vill så gärna he en ändå... Nästa år då vi kanske har en lite mognare pynthuligan kanske vi  inskaffa oss en stor julgran, så blir nog alla nöjda.

Nog om det.
Helgen har firats hos släktngar med god mat och massor av skratt. Jag har inte lagat mat på mer än 4 dagar, och det är länge sedan det hänt! Nu är det nog slut med det för ett tag. Det är ju ganska roligt att laga mat, speciellt nu när J-I faktiskt är riktigt intresserad av "vår" mat.

Har ni sett 10" datorerna? Jag är så sugen på att införskaffa mig en sådan! Tänk vad lätta att slita upp den på bussen till Universitetet för att läsa och skriva, tänka att slippa packa ner stora klunsen hela tiden, och tänk på att slippa släpa runt på flera kilo dator.. Nej, jag tror jag ska köpa mig en sån liten fin 10":are. Tänk vad en röd liten Dell i min famn skulle se bra ut? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback