Frånvaro

Jaa, inte i skolan, men här på bloggen. Den tar inte upp så väldans mycket tid i mitt liv, men jag har faktiskt haft mycket att göra. Alla bövker i Twilight- serien är ju utlästa nu, plus att jag haft väääldigt mycket i skolan också. Men jag är nöjd och planerar att se New Moon så snart jag kan. Jag tycker om böckerna så himla mycket.

Idag kanske vi blir lite barnlediga, vilket ju kanske hänt en eller två gånger tidigare för enbart någon timma. Men nu idag, kaanske vi får tid att äta middag på tu man hand. På RESTAURANG. Oj, när jag smakade på orden på tu man hand och restaurang fick jag verkligen känslan av lyx. Ett bevis på att det var allt för länge sedan. Jag skulle nog tycka att det var lyx att gå på ett fik på tu man hand också. Och nu ska jag sluta surra om det och göra mig i ordning, för jag känner ett visst missbruk av vissa av orden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback