Nytt

tack, ni som grattat oss här på bloggen. Jag ska snabbt försöka svara på frågorna här, för det finns som lite för lite tid att svara på inläggen, var för sig....
Vad gäller namnet till lillgrabben, så är vi inte helt eniga ännu. Men snart så ska vi ha hans namn klart. Han har än så länge ett arbetsnamn, som lillgrabben förmodligen kommer att döpas till.
I början av juni är det tänkt att vi ska åka uppåt, och åter igen befinna oss ovan polcirkeln för några månader. Vi längtar riktigt mycket och saknar alla nära och kära. Tänk vad kul det ska bli att få träffa alla igen! Hoppas bara att inte alla åker iväg...


Igår berättade Anders morfar att han varit ute och åkt skidor. Han har gjort ett eget spår, och klockar sig själv när han åker. Igår hade han åkt i  40 minuter. Gubben är 81 år. Inte nog med det.. Han tävlar mot sig själv, och jag kan garantera att hans kondis är bättre än min. Och många andras. Något att sikta mot? 

Lillgrabben har äntligen gått upp i vikt och nu väger han 2070g. Äntligen väger han mer än födelsevikten. Han är en liten krabat och 7 mm har han hunnit växa på längden. 
För varje dag som går ser man ju något nytt på honom, och det har jag defenitivt inte tid att skriva om nu... Vi har äntligen fått lite rutiner, lillen är som en klocka och vaknar precis 03.50 varje natt för mat och blöjbyte, så några hela timmars sömn får vi. Och det behövs verkligen. Annat är det med mattider för mig och Anders...

Nu ska vi alla försöka få i oss lite föda.
 

Kommentarer
Postat av: morinorr

hej vänner! jag dyker upp strax och fixar markservicen kram fr mormor

2009-03-02 @ 20:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback