Morfar

Vi har bestämt oss för att kalla vår grabb för Jon-Isak. Men vad som helst kan ju ännu hända, han är ju inte döpt än:)

Jon-Isak har träffat sin morfar för första gången. Det har varit så himla kul att träffa honom, det är ju ett bra tag sedan sist. November, tror jag. Det var bara synd att han inte kunde stanna så länge, och att oma (min pappas sambo blir näästan oma till Jon-Isak) var tvungen att åka till Tyskland.. 

Tur att Jon-Isaks mormor kommer på måndag, så vi har ju något att se fram emot igen:) Hoppas det blir finväder, så vi kan vara ute mycket.

Jag har smått börjat planera för Jon-Isaks dop.. Jag vet att jag säkert är ute i vääldigt god tid, men det är ju så himla kul! Så har ni tips och kanske någon idé, hör av er till mig!!
 

Jag lägger upp några bilder på Jon-Isak, han kom ju inte med på någon "webbis-sida".

En av de första bilderna på vår lillgrabb. Bilden är tagen med min mobil, och linsen var vid just det tillfället rätt skitig...
Han har i alla fall son pappas "välfriserade" frisyr, haha!


Här har vi nyligen kommit hem från BB.




Kommentarer
Postat av: mormorinorr

hej!!! åhhh men så fin man kan vara, snart får jag hålla dej jon-isac i min famn. kram

2009-03-05 @ 12:39:45
Postat av: bella

Trevligt att ni har fått besök.. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback