Premiär

av mycket!
Vi har hälsat på Anders mormor och morfar i Bjurholm och visat upp vårt mirakel. Sen for vi hem och sov första natten i vår nya lägenhet. I morse var jag uppe med tuppen för att för första gången tvätta i vår tvättstuga. Jag hade nog skippat tvättstugan om jag hade kunnat koppla i tvättmaskinen, men det är en packning som saknas. Dessutom är det rätt skönt att man kan använda torktumlaren och torkskåpet istället för att ha tvätt hängandes i hela lägenheten.. Som om vi inte har nog med saker som skrotar runt! I morse är nog frsta gången jag klivit upp själv på 4 månader. Det var skönt.

Nejnej, nu har jag faktiskt inte tid med det här. Jag måste ut och ta reda på vår tvätt.

Kommentarer
Postat av: Karin Morian

Hej

Vart har ni tagit vägen nu? Är Stockholm lämnat för alltid?

2009-06-07 @ 21:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback