minnet

Mitt minne har blivit extremt ... Dåligt? Eller har jag blivit virrig? Kanske extremt tankspridd?

Jag börjar på en sak, sen två sekunder senare kommer jag på att jag nu på en endaste gång måste hämta en annan sak. Då när jag är på väg till den saken har jag glömt både vad jag gjorde och vad jag var på väg att göra. Och så hander det igen- jag står där i hallen och fattar inte ett skit. Sen OM jag mot förmodan kommer ihåg vad jag gjorde och skulle göra så är det tre timmar senare och förmodligen ingden idé att fortsätta. Jag skyller det på graviditeten, att det handlar om att tankarna är på annat håll.

Nu måste jag baka, innan äggen blir dåliga. Det var nog det jag skulle göra igår, men glömde bort. Jag är nog väldigt rolig att leva med nu, så jag hoppas att Anders tar itu med det jag glömmer bort... jag har en svag aning om att minnet inte lär bli bättre på ett bra tag- utan sämre..

Nu var det väl baka jag skulle göra, hoppas jag inte glömmer bort det på väg till köket. Haha!

INgenting är omöjligt!

Kommentarer
Postat av: bella

Vad var de nu jag tänkte.. :P

Kolla min blogg, vilken vagn tycker du är finast (färg/mönster) Om du ids läsa om den och säga vad du tycker, en recension skrev att den var bra på grusväg, den verkar ju ha fina däck..

Postat av: Dann

Hej vännen! Förlåt att jag inte har ringt upp. Lea har feber, hög feber.39,9 sedan i söndags..Så vi är inne i 5 dygnet, vi var till sjukan idag.

men du förstår nog, att där fick man ingen hjälp..Jag är hemma och tar hand om henne. därför har jag inte hunnit ringa..Ska ringa upp dig!

Puss och kram vännen min!

2009-01-09 @ 13:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback