I did it!

Än en gång gjorde jag det. Jag är klar. Men det blev väl några sidor för mycket...  Hoppas mina lärare tycker om att läsa, för jag ska då f-n i mig inte banta ner allt till några fjuttiga 4 sidor inte. Nejnej, inte nu inte. Trots allt känner jag mig lite oansvarig som nu inte har tagit och skrivit klart den där uppsatsen tidigare, då hade jag ju sluppit sitta här klockan tjugo i ett natten innan den ska in. Men det är bara att inse- jag måste nog ha den här pressen på mig. Eller? Kanske jag bara inbillar mig det. Jag är nog bara slö, har tappat fokuseringen och är väldigt less på att plugga. Eller kanske kan det ha någonting att göra med en viss river-dance människa som just nu befinner sig i ett allt för litet utrymme, nämligen i min mage? Jag väljer att tro på att det sistnämna är grejen.
Nu ska jag printa ut skiten och hoppas att det inte tjorvar. Vi hittade ju trots allt blankt papper efter en timmas letande. Upp till bevis skrivarn! Jag sätter nog en guldstjärna på den om den vill samarbeta med mig ikväll. 

Sen hoppas jag att mina revben är starka nog att hålla några kickar till... Det är som nog, men bebis får då inte bli mycket starkare.. Då håller dom ett tag till. Idag har sparkarna och knuffarna mot revbenen varit superhårda, ibland bara studsar man upp i ett ricktigt ryck och skriker rakt ut! Tur att jag inte behöver vistas bland allt för mycket folk, då hade dom väl trott att jag är inte bara lite från vettet...

tjingeling! Önska mig gärna lycka till, och håll tummarna (ni som nu har såna) för mig i morgon! Och kanske lite nu så att skrivaren vill sammarbeta.

Sov gott alla nattugglor! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback