Hallonbladste och scones

Hallonbladste och scones. Mums mums! Tycärr tog boken slut innan jag hann bli klar med mina scones. jag hade tänkt mysa ner mig i en fåtölj och käka scones, dricka te och läsa bok. Men det var ju lika gott ändå.

I flera dagar har jag haft lite ont i tandköttet på ena sidan, men inte tänkt så mycket på det för jag vet ju att som gravid kan man få lite småproblem med just tandköttet. Idag hade jag extremt ont och så kände jag tillslut att min visdomstand har bestämt sig för att fortsätta växa ut igen. Jag funderade faktiskt på visdomständerna mina här om dagen, för ungefär ett år sedan fick jag världens inflammationer för att just visdomständerna var på G, men sen stannade dom helt plötsligt...

Nu sitter jag bara och väntar på att Anders ska komma hem, det är ju verkligen långtråkigt här utan honom. fy och blä. I alla fall på kvällarna för då är det så jädrans mörkt ute, så man kan inte ens gå utanför dörren ifall man halkar ( och det vill jag inte göra nu), man kan inte göra mer än att kolla på tv med andra ord. Det hade vart trevligt med någon att surra med. Så kom hem nu Anders!

Har sett flera tecken på att förlossningen snart ska vara igång. Sen kan man ju undra hur länge eller kort stund "snart" är.... 

Nå, jag hoppas att alla ni bokmalar kan skriva en liten kommentar och berätta/rekommendera böcker. Då skulle jag bli glad.


Kommentarer
Postat av: bella

ajdå, stackarn, visdoms tänderna är ju ett helvete..

Jag håller på att bli knäpp på nicklas dator, man måste nästan banka på tangenterna med en hammare för att de ska bli nått.. :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback