en liten en

NU är han här, vår lille grabb. Torsdagen den 12/2- 09 föddes han, 3050 g. och 49 cm lång. Äntligen!!

Vi börjar få in lite rutiner på vårat nya liv. Inte mycket än, men lite mer än första dagarna. Jag har fått huvudvärk och riktigt ont i tänderna och käkarna.. Jag tror det beror på att jag biter ihop käkarna när jag "sover". Jag tror jag behöver sova mer.. Jag tror också att det beror på att jag är orolig och ligger och lyssnar så att lillkillen andas.

Det snöar och snöar och snöar här. Det känns som hemma.. Anders har redan varit ut och skottat två gånger idag.
Nåja, mer hinner jag inte skriva.. Nu är det mat som gäller. Man får ju so härliga mattider när man har en liten en:)

Kommentarer
Postat av: Anncha

Åh va roligt att läsa vad ni gör om dagarna :-) När i sommar är det ni kommer upp? och hur länge bli ni? Åker ju upp till Stalo men hoppas att jag kommer hinna träffa er och lilleman.

Kramar

Postat av: Linn Skum

Grattis Anna! Va roligt för er :) Hoppas allt kommer att gå super bra o jag väntar med spänning på en bild! Kram

2009-02-22 @ 20:28:41
URL: http://linnskum.blogg.se/
Postat av: Marie Louise

Grattis till lillgrabben, hoppas vi får se honom så småningom. /Kram Marie

2009-02-24 @ 19:54:41
URL: http://www.sundlings-hundliv.se
Postat av: Carolina, Anders kusin

Halkade in på din blogg via en annan blogg jag läste, kul att ni nu fått er lilla kille! Massor av grattis till både dig och Anders.

Vad kommer den lille att heta?

2009-02-27 @ 11:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback