lärare?

I natt har jag inte sovit. Jag somnade i morse. Och vaknade också då. Klockan var 06.00 då jag somnade och 08.00 då jag vaknade. Gissa om jag är trött. Jag tillbringade natten med en bok och Anders uppsats. Jag kände mig verkligen som en lärare då jag lusläste hans text, men det gick ju bra  det med!

Idag har det varit finväder här och Anders har varit hemma med mig idag, så vi har varit ute i solen(!) vid stranden, och myst med varm choklad och fika. Isen ligger fortfarande kvar och det var faktiskt folk ute på den idag.. Jag vågar då inte gå ut på den..

Senaste nytt är att bebis ska komma innan veckan är slut! Jag trodde då att den skulle komma nästa vecka, men det blir tydligen inte så. Så länge allt är bra så spelar det ju som ingen roll. Jag är på bra och gott humör än, och det är ju alltid skönt. Jag ska se till att packa ner det sista i BB-väskan ikväll, jag ska försöka hinna duscha innan jag får allt för mycket grus i ögonen och plocka undan lite saker och sen kan jag åka in. Allt här hemma är som klart för bebis ankomst!

Jag pratade med Bella idag, och det hade verkligen vart kul om hon nu kommer ner! Säkert blir jag och Anders föräldrar samma dag som hon kommer, om nu åker neråt.. Hoppas, hoppas. Men då får man väl också hoppas på att hon hittar till Sös?:D

Gruset i ögonen gör sig mer påtagligt, och jag måste nog skynda mig innan gruset blir till sten...
Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback