medvetna val

Jag är nu klar med grupparbetet, julklapparna är klara.. tror jag(?). Jag längtar efter en lugn stund, med en kopp te, kanske lite mys och besök av goda vänner. Det var ett bra tag sedan sist. Kanske man till och med ska vara så drastidk att planera in en tur på bio?

Efter helgen ska jag ta och skriva några sidor till en hemtenta, jag tror jag har det mesta färdigt eller ska man kanske säga strukturerat i huvudet vilket gör att jag faktiskt har lite lust att ta itu med det nu.. Men det ska jag inte (dumma jag). Jag ska laga mig ett riktigt mål mat, kanske ge lite åt A om han är snäll. Jag har inte tid att sätta mig in i hemtentan just nu, det får bli på måndag.. Jag har ju tid på mig innan den ska in eftersom grupparbetet är avklarat trots att inlämningsdatumet på den är nästan om en månad. Nöjd, är det minsta jag kan säga om det.

Nå, då är det snart jul. Hoppas på många nära och kära. Sen blir det nog en mindre resa också, man måste ju ta tillfällena i akt och hälsa på lite folk man inte sett på länge, får se vilka som hinns:) Det ni!


Kommentarer
Postat av: Bella

skönt att vara klar =)

Fick ditt sms.

Allt är bra här, lite uttråkad.. men så är de väl ibland. Hur är de med er?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback