Ojsan!

Vad har hänt sen sist?
Vi har haft värsting vårvädret här ute. Då har vi passat på att kratta gården och jag har stått med arslet i vädret. Nej, kanske inte riktigt, men jag har rensat vår rabatt. Vår gigantiska rabatt, det tog sin lilla tid. Men nu är set såå fint, jag har lust att så lite frön och kanske driva upp någon planta, men nej. Jag har inte ork för det. Dessutom betvivlar jag ju att jag får se sådant fint, attans rådjur. Nåja, det var då rätt bra ursäkt för att inte plantera något.. Eller hur?
Så har vi ju passat på att vara ute jättemycket, så mycket att jag lyckats få mig några fräknar på näsan! Sen har jag ju kört bil också. Så himla kul att köra igen! Det varju ett tag sedan.. Men jag måste då säga att vi skaffat oss en finfin bil. Jaa, den ser ju rätt bra ut på utsidan också:) "Plötsligt händer det"....
Jag har kört ända in till Telefonplan idag, så nog är jag lite stolt alltid. Från att ha kört i byn utan trafikljus till stan med miljoner sådana. Det har då gått bra, ingen bil förstörd och inte heller en enda skråma på någon av oss. Men tillbaka hem det körde jag inte. Det är ju ändå rätt läskigt med så mycket trafik som det faktiskt är...

Nåja, nu ska jag ge gossen kvällsmålet, och hoppas på att han somnar lika fint som igår. Fyra timmar i sträck sov han! Och vi också.

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback