främmande

Nu jäklar, verkar det som om alla människor börjar tina fram. Inte ens två månader kvar innan vi åker upp och det verkar som om alla kommer och hälsar på nu. Inte mig emot-absolut inte. Det är ju trevligt med främmande.  Det kanske bara är så att alla frusna stockholmare börjar bli varma nu mot vårkanten. Inte vet jag.

Idag ska vi in till Gustavsberg. Kanske ska man slå till och handla lite nu när det verkar vara extrapris på allt?
Jon-Isak har då i alla fall börjat visa mer och mer vilja. Jäklarns vad ilsken han kan bli då han  inte når att smälla till någon av leksakerna i babygymmet! Undra hur han blir när han blir äldre? Nu är han ju ändå lätt att handskas med då han blir förbannad...

Jaa, så i slutet av veckan ska vi tydligen ha sommar här. +17 grader, värmeslag är just vad vi kommer att få.

Kommentarer
Postat av: morinorr

saknar er!

(undrar vem lillgubben jon-isak brås på?:)

2009-04-21 @ 13:31:24
Postat av: liza

hej fin blogg vill du premunera på min blogg???

Postat av: Anncha

Du är utmanad :-) Kolla min blogg för mer info!

Kramar

2009-04-26 @ 14:13:16
URL: http://familjenjohanssonblind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback