Nya skor och kakbak

Det gör en ju så glad. Nya skor och kakbak.

Så äntligen köpte jag nya skor, jag har på senaste tiden börjat vicka vristerna när jag går, så jag tyckte det var dags att införskaffa ett par nya skor. Stabila. Jag hittade en par som jag tyckte både var bekväma och snygga, så det var en lyckad skodag idag. Anders hittade sig en ny Helly Hansen jacka som han förmodligen inte kommer att ta av sig på ett bra tag.  Jag har även fått förklarat att detta med att vicka vristerna är en vanlig åkomma vid graviditeter, och har inget att göra med otränad kropp. PUH! Eller så inte. Tränad eller otränad, det skiter jag i, men att detta ska pågå i minst tre månader till är jag inte allt för glad över. Hoppas mina nya skor löser problemet.

Sen när vi kom hem lyckades jag bli övertalad av mitt sug efter kakor att baka, och det är nog ett bra tag sedan jag bakade. Bullar i ugnen, på fler sätt än ett! Kolakakor och en apelsinsockerkaka ska snart huggas in i.

Tjing!


Kommentarer
Postat av: morinorr

yippe! vad roligt att läsa dina bloggar.

kram

2008-10-19 @ 22:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback