klart!

Så var projektet i skolan klart! Så skönt det känns att kunna känna sig nöjd och lämna saker bakom sig.  Allt har gått superfint och det blev nog bättre än jag trodde. Och sedan ryggläge i två dagar. MIn kropp skrek efter det, vill jag lova.

Annars är det vår största hobby som upptar hela vår fritid, och icke fritid också- söka lägenhet. Jag känner att jag börjar tappa stinget på det där med lägenhetssök, jag tror jag börjar bli lite less på det helt enkelt. Jag bör nog ta och rycka upp mig kanske.. Sen ska vi ju inte tala om men omkrets. jag skyller på vattensamlingar. Speciellt i benen, från lunchtid och ända till sängdags känns det inte längre som ben, utan som två trästockar. Jag skojar inte. Jag fick däremot tips om att man kan prova äta ananas som är vattendrivande för att få lite lättare ben. Tyvärr har jag inte orkat mig förbi affären och köpa det, men å andra sidan har jag ju nästan helt slutat med kaffe och sådant. Nåja. Allt flyter väl på ganska bra hittills, jag tror jag måste börja ta vara på dom här veckorna som jag tror är bland de lättaste under hela graviditeten.

Flygbiljetterna är betalda och daterade 14/11 till Kiruna. Sen hoppas jag att inget kommer ivägen. Jag har lite hemlängtan, om jag ska vara ärlig.. Och det verkar smitta av sig, så i morse har två halvt "bortkomna" norlänningar klagat över Stockholmslivet och berättat hur mycket vi vill hem. Tur att vi har varandra? Nå, det är väl på gott och ont, skulle jag tro.

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback