jobb

Nu har jag inte mycket kvar på skolan, för vi har i stort sett avslutat det praktiska arbetet. Trots att den största eller kanske otympligaste saken är kvar på skolan har var jag tvungen att både ta med mig hjälp för att få med mig saker och ta en taxi hem igen. Men allt har gått bra, och det är ju skönt.

När jag kom hem hade jag mer energi än jag trodde och började städa, så nu är lägenheten tiptop, så ska du hälsa på - gör det nu! Haha.
Inte ska ni tro att  jag fick nog av det! Nej, jag bokade tvättid och tvättade på köpet. Nu är alla babykläder tvättade, sorterade i både storleksordning och andra ordningar nedpackade och väntar på bebis och nytt hem. Utöver det har jag packat ner grejer som är lite onödiga.. Och jag HAR fått hjälp av Anders. Dock inte med packning.
Jag har en teori angående mitt energiöverskott, om jag får kalla det så. Jag tror att inom endast några veckor kommer jag inte att orka allt för mycket, eller ingenting kanske och för att kompensera detta så spenderar jag min stora energi på att göra sådant som jag sen inte kommer att orka. Fast det är väl bara vänta och se. Å andra sidan så är det skönt att få saker gjort, och det trivs jag ju med.

nåja, slit på mitt teorisnack. Nu ska jag läsa klart bok så jag får börja på nästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback