tårtfat

Jag har sökt och sökt och sökt och.... Inte har jag hittat något tårtfat med lock. Ett sånt gjort i plast, och jag håller nästan på att bli galen. Fast det var nog att ta i. Men hur svårt kan det vara? IKEA som "har allt" har det inte. Välsotrerade stora butikskedjor har det inte och nu är jag bara less på att söka. Jag kanske borde söka på andra ställen istället? Men var? Ge mig tips! Jag måste ha ett i morgon. 

Från det ena till det andra blir jag vissa studnder grymt imponerad av mig själv.  Att jag kan orka så mycket. Igår var jag först på förskolan, och ni vet ju hur måndagar är för er. Tänk då hur måndagar är för barn, som dessutom hakar på varandra. Tänk då hur det är för lärarna. Jag vill inte klaga, för det är ju bara så det fungerar. Är det någon dag  som är vild, så är det måndagar. Trots att denna måndag var en riktigt vild-dag så hade jag imponerande mycket krafter och enrgi kvar när jag kom hem. Vår lägenhet är tipptopp( för hur länge är en annan fråga), all tvätt är tvättad och maten var lagad och servad klockan 16.30! Jag hann också packa till både flytten och resan. Jag tror faktiskt att det är graviditetshoromonerna som spökar igen.

Det var tur att gårdagen var bra, för idag är jag så himla trött att jag hade kunnat somna stående...

Åter till mitt tårtfats sök....
tjing

Kommentarer
Postat av: Bella

Skönt att du är piggare =)

Postat av: morinorr

snart! snart! får jag träffa ER ohhh vad jag längtar!!! kram sov så gott

2008-11-14 @ 00:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback