snörningar hit och dit.

Idag har jag varit på min VFU-plats. Vilket kaos, jag tror att minst hälften av antingen är eller håller på att bli sjuka i alla sjukor som går. Trött, det får man fakriskt vara efter en sådan dag.

Jag tog mig an att försöka lösa problemet med att knyta vår fina VOKSI-påse, och jag ville verkligen lyckas. Det gjorde jag däremot inte.. Jag får göra ett nytt försök om några dagar, men å andra sidan kom jag längre med knytningen idag än tidigare. Jag hoppas verkligen att den ska vara lätt att knyta. Bara det att jag inte förstår hur i ... man ska göra. det är ju nästan pinsamt! Det är säkert hur lätt som helst. Bara någon kan visa?

Igår var vi på Barnmorskemottagningen i Värmdö, och det var helt underbart. I jämförelse med både Jokkmokk och Liljeholmen. Verkligen bra bemötande och jag trivdes där, verkligen skönt. Jag tror att Anders ochså verkade trivas, han blev inte "han-som-följer-med" utan han är i allra högsta grad viktig. Tänk sådan skillnad det kan vara på olika mottagningar. Allt verkar vara som det ska med både mig och pyret inne i magen, enligt alla prover och undersökningar. Det känns också som det.

Nu ska jag försöka komma över mitt sug på glögg.. Måste hitta någon utan alkoholhalt, annars får jag dras med suget efter det. MUMS!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: morinorr

du förgyller mina dagar men dina bloggar :) kram anna

2008-11-20 @ 08:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback