Helg

I torsdags hann jag med att gå på en make up-rådgivning(!). Så på mindre än en timma lyckaces jag förvandlas från skunkiga snoriga och rödögda Anna till någonting som kan liknas en festdonna. Tyvärr har jag inga bilder. Jag var för trött för att orka det och Andes var nog i lite för mycket chocktillstånd för att ens fundera på det. Han såg i alla fall glad ut då han kom och mötte mig efter min "make-over". Det var helt klart värt den stunde det tog, det blev nog lite dyrare än vad jag väntat.. Men det är helt och hållet mitt eget fel efterso jag plockade på mig en massa nya saker som kostar.. Ibland måste man ändå unna sig det lilla extra.
Det ska jag nog ta och göra nu. Jag ska koka mig nyponsoppa. MUMS. Sen ska jag äta lakrits och se på tv.

God kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback