disco

Hopp och hej! Här levs det om!

Jag hade sett fram emot en lugn och stillsam helg, men mycket sömn. Det fick jag då absolut inte, för det är nämligen disco där inne i magen. Det känns som om det inte dröjer länge inna krabaten där inne börjar sikta in sig på mina revben istället för min urinblåsa... Det ser jag inte fram emot, för det gör tillräckligt ont redan nu som det är...
Inte nog emd en bebis som sparkar åt alla håll och kanter i magen när jag vill sova, nejnej. I natt när jag just somnat vaknade jag och Anders, som verkligen brukar sova hårt, av ett hiskeligt ljud. Jag förstod inte vad det var men jag trodde att någon höll på att meja ner vårt hus, tills Anders sa att det var plogbilen som plogade vägarna.
Får jag lov att klaga på stockholms hemska plogförare?? Är det för att dom inte är van vid snö eller är det för att dom får mer betalt vid nattarbete? Vid den tiden då dom plogade var det redan minst 12 timmar sedan snön kom...
Jaja, man ska inte haka upp sig på småsaker...

Imorgob ska jag träffa mina klasskamrater igen, det ska bli riktigt roligt. Det var ju ett tag sedan sist, sen efter det bär det av till förskolan igen. Man vill ju inte missa något;P

Nu ska jag slå mig ner i soffan och slappa den sista delen av kvällen.

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback