3 dagar hemma

Fy och blä. Nu är det tredje dagen jag är hemma, förutom besöket på apoteket igår som nästan fick mig att tuppa av. Att vara sjuk måste vara det värsta som finns. Fy.  Idag ser jag en mindre vändning, vilket är tur för nu är jag spyless på detta.

Så lite sömn och så lite mat. Och så lite gjort. Det gör mig galen!

När jag väl har varit på väg att somna har det antingen börjat sparka i magen så att jag fått ont eller så har vår granne börjat spela sin hemska musik på högsta volym. Så har mina tre dagar hemma sett ut. Plus en massa illa mående och ryggont. Nu väntar jag med spänning på vändningen.

Jag har inte längre tid med det här! Jag måste på förskolan och göra min VFU klart, jag måste fixa allt innan vi åker och städa och packa och jaa.. allt.

Puh, det tog på krafterna. Jag tror jag måste lägga mig ner igen.. I ytterligare ett försök att somna om.

hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback