Tips!


Mitt tips till alla sockerkaksbagare och bagerskor:
Vill du ha sockerkakan extra saftig - riv ett äpple och rör ner i din smet! Mums, det blir farligt gott!

Påsken har jag tillbringat inomhus, under täcket med näsdukar i högsta hugg. Det var först i söndags som jag vågade mig ut, och då for vi och bowlade vid Mariatorget. Hör och häpna, det var färre banor där än vad Malmbergets bowlinghall har! WOW! Det gick ju visserligen inte så bra med mina poäng, och skulle nog inte påstå att jag är något vidare bra på att bowla. Jag fick några rejäla sträckningar i låret(!) och inte i armen som man hade kunnat tro.. Men det beror nog på min väldigt koordinerade teknik?! Nej, skämt och sido. Det är länge sedan jag haft så kul, så sträckningar och andra åkommor är inte att klaga på. Trevligt folk som man trivs med och en mysig liten (liten, men Sthlms-mått mätt) lokal, kan det bli bättre?

Jag hade en muntlig examination idag, som gick otroligt bra. Jag är riktigt nöjd. Moment nummer ett i i denna kurs är avklarad och därmed lämnar jag Stockholm för en veckas ledighet i norra Sverige.

Jag har städat i vårat förråd idag(!), men det var tvunget..När jag öppnade dörren till förrådet för att ta ut min ryggsäck, blev jag anfallen av allt "vi" hade tryckt in där. Hujja. Men det känns bättre nu, kan jag meddela. 

Vi ses i norr, nu ska jag fylla min ryggsäck.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback