Finväder

I morse när jag vaknade trodde jag att jag försovit mig. Jag var klarvaken och kände mig ordentligt stressad eftersom jag försovit mig. Kaffe kokade jag och höll på att ta på mig kläder då jag kollade på klockan som visade 05.45. Jag som slipper resa på morgonen behöver ju inte stiga upp så tidigt som vanligt, nu är jag har VFU här i närheten. Jag gick och la mig igen, men utan att lyckas sova.

Vädret är underbart och har varit hela dagen. Jag önskar att jag skulle orka gå ut i solen och hitta på någonting, men jag måste verkligen sova lite nu.. Det har varit en tuff dag på förskolan med bandy, blöjbyten och massor av estetisk verksamhet. Och så klart mattiderna. Men jag trivs.  

Ikväll ska jag möta upp systeryster i Solna, det är mer än ett halvår sedan jag såg henne sist. Hoppas det blir kul.

Förutom det så har jag otrolig hemlängtan. Jag vill till fjälls nu. Jag vill tillbringa hela vårvintern och våren i fjälls, den bästa årstiden.

Annars har jag inget mer att skriva om för tillfället.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback