Så lite som möjligt

I helgen har jag verkligen inte gjort mycket. Jag har gjort så lite som möjligt, och huvvaligen, nu måste jag faktiskt ta mig i kragen och skriva ihop lite skolarbeten. Vilket jag ju absolut inte har någon lust till, men det är ju ändå ett måste om jag vill ha den där lärarexamen.

Jag är något omotiverad att ens börja skriva något alls. Nåväl, jag får väl ta det för vad det är och börja skriva. Det är ju bara nästa vecka kvar av denna kurs. Det ska bli så otroligt skönt att börja på inriktningen och få föra något lite mer praktiskt, då är det ju till och med roligt att skriva! Jag längtar!

Nu ni, så ska jag ta första steget i rätt riktning och ta itu med skrivandet. Och göra mig en kopp kaffe. Det är ett steg iallafall!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback