Avslut

Kursen är nu avslutad. Dock inte alla uppgifter som ska lämnas in för dom ska först lämnas in på måndag.
Som alltid känns det lite vemodigt att lämna alla kurskamrater som man lärt känna. Men det kommer ju nya, och ännu mer nya och så fortsätter det så. Men det är ju alltid i slutet av kursen som man lärt känna varandra ordentligt och känner att man verkligen kan prata inför hela klassen, även om det är om obetydliga saker... Nåja. Livet går vidare ändå!
Vi i klassen gav vår fantastiska lärare en blomma, som hon blev otroligt glad över. Det var kul! Hon hade aldrig varit med om detta tidigare och jag tror nästan jag såg en tår i ögat... Hon skulle skryta om det för sina kolleger om detta, sa hon. 
Och nej, det var inte för att smöra så vi får bra betyg vi gav den. Vi tyckte bara att hon skulle ha den för att hon är en sådan bra lärare.

Och så borde jag nu göra klart min examination. Eller sålla bort det jag inte ska ha med i den... Men det kanske jag ska ta i morgon, och ta det lite lugnt idag.

Jo, inlägget före detta, skrev jag igår vid 00.00..Jag tror jag var tröttare än vad jag trodde, och la inte ut det som jag faktiskt hade tänkt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback