Allt för nära!?

Har ni varit med om att ni borde göra någonting, men det är för nära till det så ni ids ( ordet "orkar" kanske man ska skriva så att alla i och från söder förstår) göra det?

Det har hänt mig otaliga gånger endast idag. Ett exempel är att jag idag under lektionen skrivit en hel del som jag hade tänkt lägga in här på min lilla blogg. Problemet är att jag inte idats göra det för att...Ja, för vaddå? Kanske för att blocket jag skrivit texten i är för nära men ändå för långt borta. Här ska jag nog tillägga att lägenheten jag bor i är 21kvm, och inte allt för stor. Jag bör också tilläga att jag faktiskt deltog aktivt under lektionen idag, även fast jag satt och skrev på annat. Men vad gör man inte när inspirationen sköljer över en?
Ett annat exempel: Vi käkade pizza idag i Midsommarkransen, och innan jag hunnit äta klart min så tog drickan slut. Jag ides inde gå och häma en ny (det kan ha berott på att jag var lite snål just då). När vi kom hem var jag fortfarande törstig, men gjorde inget åt det utan satte mig istället framför datorn. Det tog tre timmar innan jag ides gå upp från stolen och ta det där glaset vatten jag behövde. Fast jag hade nog inte gått upp om jag inte hade varit kissnödig.
Några fler exempel ids jag inte ge för ni fattar väl galoppen nu?

Och nu råkade jag kika på klockan och insåg att jag förmodligen borde ha somnat för två timmar sedan.

I morgon är det tvättstugan och sedan möte med min sa-grupp här hemma. Så jag bör nog städa lite också.. Tur i oturen!

Kommentarer
Postat av: majda

är du medlem här:
http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=26102
om inte, bli det. man får presentkort och biobiljetter gratis!

Postat av: ida

att idas är det bästa ordet som finns!

2008-01-16 @ 19:23:31
URL: http://isaksdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback