Så mycket man orkar

Veckan än ännu inte slut, även om det känns som om det borde vara det.
Det känns som om jag hunnit med en hel del saker. En liten trip på standby biljett, en tillbaka. Och vad som hänt däremellan har varit mycket bra och fint. En annorlunda avslappning skulle jag vilja säga. Men nu är jag ju här igen. I stora staden. I fredagsruset på stan. Med fikapauser på fina caféer och massor av ungdomar och ännu yngre och så klart äldre som vill hinna med att njuta av de sista dagarna av deras sportlov och köpa sig nya kläder tills skolan deras börjar igen. Och allt på denna fredag. Varje gång jag kommer tillbaka hit känns det som om jag inte bor här. Det är som om man glömmer bort alla rusningstider och glömmer bort att i bästa mån undvika dessa. Men det har ändå gått relativt smärtfritt.
Jag har hunnit med så mycket att jag inte tror jag orkar att hinna med mer denna vecka! Men kanske lite till... Jag borde gå på bokrean.

Nu ska jag njuta av det sällskapet jag inte har och förmodligen somna om.
God natt.


Kommentarer
Postat av: morinorr

sköt om dej vännen!tänker på dej.kram

2008-02-29 @ 23:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback