mumma!

Blodpalten blev supergod, även fast jag inte lyckades få tag i recept. Men man kan ju alltid "höfta", vilket jag ju insett att jag alltid gör då det gäller matlagning. Jag har även insett att jag har otroligt svårt att följa recept... Nåja, det slutade ju på ett bra vis denna gång. Så bra att jag somnade vid matbordet!

Allt är ännu inte packat, för jag vet ju egentligen inte riktigt vad jag borde ha med mig... Sen vet jag inte hur mycket jag ska ta med för jag vet ju inte om jag kommer att behöva ta med mig ner någonting, eller om jag behöver ha plats för något som ska ner i resväska då jag ska ner hit igen.. Jaja, ni förstår.

Kameran är laddad och tömd på bilder, den lär ju behövas. Två böcker har jag laddat upp med, trots att jag förmodligen bara kommer att somna då jag försöker läsa dem. Koltarna är nedpackade och så även allt tillbehör till den. Långkallingarna är också med. Mössor och vantar för olika temperaturer. Och så klart skor i olika modeller och tjocklekar. Jag längtar! Jag kommer väl på massor av saker i morgon på morgonen, så som det brukar vara.
Hoppas att allt går planenligt och att det inte blir något problem på denna t-bane linje som jag brukar åka på!


Natti natt!
Vi ses på Jokkmokks Vintermarknad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback