Mat

Jag har börjat inse hur roligt det är att laga mat. Vilket ju är bra men kanske inte alltid så roligt för min sambo... Han är inte van att äta den kost som jag brukar tillaga.. Fast nu börjar han väl andå att vänja sig, och kan äta nästan allt. Men ofta gör jag ju också det han kallar för "riktig mat" som potatispalt med fläsk eller kött i, köttsoppa, kött och potatis.. Ja, ni fattar. Det ska vara kött. Annars är det ju inte mat, "man blir inte mätt av dom där gröna grejerna" har jag fått höra flertalet gånger. Nog för att vi båda älskar kött, men jag vill nog ha lite mer grönsaker i maten än honom.
Jag hoppas att han blir glad i morgon för då har jag tänkt göra riktig blodpalt. Då blir jag glad iallafall!

Det närmar sig resan uppåt, och jag känner mig bara gladare och gladare. Jag hoppas verlkigen att jag kommer att få riktigt kul nu. Packning nästa, och så klart får jag inte glömma att ta ut blodet ur frysen.


Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback