litteraturvecka

Så har vår litteraturvecka börjat. Skönt, nu får man äntligen sätta fullt fokus på böckerna i några dagar. Det har då jag tänkt göra i veckan och lite annat också.

I helgen har vi varit ända nere i hallunda och hälsat på släkt till Anders. Vi har även haft främmande uppifrån, som stannade över en natt. Och för att inte glömma Skärholmen. Nu har jag och vårt främmande besökt Skärholmens galleria för första gången. Det var inte allt för mycket folk, det fanns alla butiker som behövs på ett samlat ställe och så slipper man åka in till stan och trängas med sura stockholmare.

Idag ska jag fortsätta läsa på en avhandling och förhoppningsvis läsa ut den lilla bit jag har kvar, försöka få tvättid. Om jag får tvättid så passar det nog bra att packa lite då kläderna är torra och rena inför vår lilla "sportlovstrip". Fast med några böcker att dra igenom.  


tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback