Heltid

Ja, nog är skolan allt som ett heltidsarbete. Men jag klagar inte, för nu känns det som om skolan jag nu börjat på är bland det bästa jag gjort. Tills vi ska skriva nästa examination, vill säga... Och det är snart!

Nästa vecka är det sportlov för alla skolbarn här i stora staden och då är det nästan det för oss som går på uniersitetet också. Vi har litterarurstidier hela nästa vecka. Jippi. Då ska jag verkligen ta tillfället i akt och träna. Jag ska träna synen på att läsa bokstäver i följd, och det har jag verkligen ingen lust till. Jag bore ta tillfället i akt och resa uppåt denna vecka. Men kanske hade det vart skönt att bara vara här helt ensam en vecka. Det återstår att se, det är ju inte nästa vecka än!


Massor av idéer och funderlingar. Och så klart planer. Återkommer om detta!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback