snart

Det känns verkligen att det börjar dra ihop sig. Just nu i alla fall.  Vissa veckor går så himla sakta, medans andra just hinner påbörjas så är dem slut. 

Jag är nu i månad sju, det vill säga att jag bara har två månader kvar till beräknad förlossning. Det kändes som nyss jag stog där med ett test i handen som visade ett stort plus. Det var verkligen ett speciellt toabesök, som jag sent kommer att glömma.

Nu när man tänker tillbaka så känns det ganska skönt att det (idag) känns som om månaderna bara stuckit iväg. En graviditet går ändå rätt fort. Det känns lite konstigt att ha ett liv i magen, men tanken på att det livet kommer att vara i famn om bara några veckor känns ännu konstigare.. Nu är det bara 80 dagar kvar tills beräknad förlossning.

Idag klippte jag mig också, det känns skönt att kunna ta hand om sig själv. Jag tror jag behövde det, ett lite avbrott från den här flytten. Och nu ska jag fortsätta med det. Att flytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback