Bil mobil.

Baka, baka, liten kaka... Mumma, vad gott det blev. Det blev två stycken(!) och jag skulle tro att det även är det vettigaste jag gjort idag.

Bilen är snart här, och chauffören såklart. Det blir rätt långtråkigt då Anders inte är hemma på eftermiddagarna. Speciellt nu när det inte finns mycket kvar här.. Förutom våran tv, men även den blir långtråkig efter ett tag. Nu är det Bodyguard på tv, och hur många gånger har man inte sett den?

jag har lyckats slarva bort min mobiltelefon under den senaste timman, och så klart är den på ljudlös så jag hör ju då ingenting om det skulle ringa. Så typiskt, jag som hade tänkt höra vart i Sverige Anders befinner sig nu. Senast jag hörde från han var han i närheten av Gävle... Så han borde ju vara hemma snart.

Nu ska jag ta mig en saffranskaka och sedan försöka hitta min mobil.

Kommentarer
Postat av: anncha

MEN HALLÅ! de har jag ju redan gjort! Har du inte känt de?! hehe...

Jo, Ristin har ju ett eget rum men lika f***annat så är henner grejer över hela lägenheten :-P

nästan så man börjar fundera om dom väcks till liv på nätterna o vandrar runt :-D

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback