Sommar på väg!

Gårdagen tillbringades utomhus på Skeppsholmen med helt underbart väder. Ibland är det rätt skönt att vara ledig från skolan mitt i veckan.  Även idag har jag varit ledig, och det har varit och är fortfarande väldigt fint väder. Trots det så har jag endast tagit mig utanför dörren för att gå till affären. Lite tråkigt, måste jag medge, men jag har hunnit med en hel del annat här hemma som att städa. I morgon ska jag till skolan igen, hoppas det inte blir alltför länge inomhus, då det lovats riktigt fint väder.

Jag har också hunnit slöjda ganska mycket. Bland annat ungeför 60 cm pärlvirkning, och det brukar jag int ens orka göra på en hel månad, för det har en tendens att bli riktigt långtråkigt. Men nu var det faktiskt kul, kanske beror det på det långa uppehållet jag haft från slöjden.

I helgen ska vi planera lite med om den kommande husbilssemestern. Ojoj, vad jag längtar!

Plus det har jag sett att några fräknar har börjat komma fram, det måste ju bara innebära att jag fått lite färg och att sommaren är på väg!

God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback