Vi har gjort stan!

Nu har jag och mor gjort stan!
Det var trevligt, men det kändes efter ett tag som om fötterna var två tegelstenar. Tre nya krukor fick jag av henne och lite annat smått och gott.

Nej, nu MÅSTE jag ta itu med den där examinationen! Måste försöka komma igång med den, sen går det nog av bara farten.

Imorgon: Examination, examination och examination. Sen höra om jag kan byta inriktning, om jag inte får eller kan det så vet jag inte vad jag ska göra för jag vill verkligen inte gå Barn, teknik och skapande. Då skiter jag i Stockholm och flyttar till Umeå eller kanske söker till Uppsala istället. Jag har iallafall en plan B, det är ju skönt.

Nå, nu har jag väl skrivit tillräckligt här för idag. Vi ser ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback