Snart klar.

Yepp, så är det! Projektarbetet som jag och några från min kurs hållt på med i någon vecka nu, är snart klar för redovisning. När den är över och rapporten är inlämnad kommer det att kännas lika skönt som att klämma den där stora feta övermogna finnen! Wiihoo!

Sen ska ni veta; Då börjar jag en annan kurs, VFU heter det. Verksamhetsförlagd utbildning. Jag har fått veta att jag ska vara i Hägersten, men inte vart i Hägersten. Men det löser sig. Allt är bättre än detta skit projekt iallafall. Eller det är väl inte projektet som är skit. Det är väl snarare en persolighet. Nåja. Man kan inte älska alla, som vår käre lärare Birger sagt.

Det ska iallafall bli skönt att slippa projektarbetet, men det har ni väl fattat vid det här laget! På onsdag blir det lite fira med tjejerna. Det ska bli skönt. Jag skulle kunna tänka mig att det finns fler än jag som haft det där problemet..

Idag, skulle jag på stan för att köpa svart färg. Och Ida skulle på stan och köpa sin superdyra hudkräm. Så vi slog följe. Men tror ni anta att jag kom hem med mer än det? Jodå. Två par nya strumpbyxor och ett par benvärmare som jag självklart inte kunde motstå.  Help me, I think I´m going to be at shopaholic! Eller kanske inte.. Eller jag vet faktiskt inte, jag är ju bara så ovan vid att det finns så mycket affärer..

Nåja. Jag är på något konstigt vis väldigt glad, och jag har ingen aning om varför. 

I morse steg vi upp klockan 06.00 för att gå ut och gå. Och jag måste rekommendera morgonprommisen till er, för det är verkligen så skönt! i morse då vi var ut och gick mötte vi en katt som kom och strök på våra ben. Sen följde den efter oss ett tag. Det var så fin! Jag ville nästan ta med den hem! Synd bara att vi inte får ha pälsdjur i lägenheten.. Fast å andra sidan är det ju rätt trångt här..

Och så måste jag ju bara berätta att jag hunnit med så mycket; Massor av julklappar är klara, och massor av grejer till julmarknaderna. Sen får vi ju se hur det går att sälja dem.

Glöm inte att kika in på Lärarhögskolan på onsdag mellan 13-15 då vi har vernissage. Och så klart får ni inte missa Jokkmokksdagarna i Huddinge 25-27 oktober. Det är alltså från torsdag till lördag. 
http://www.jokkmokk.se/ext/templates/extPage.aspx?id=3596

Kommentarer
Postat av: ida

jag tror det är adrenalinet som pumpar efter shoppingen, det brukar frambringa lyckokänslor.. haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback