Rubruk rubrik, den lämnar jag till sen.



Nu kan jag kryssa av Nordiska museet, eftersom jag besökt det även om det bara var 20 min innan stängning(!).
Jag han gå en sväng till suovernirbutiken och till N.N. Skums utställning, jag ska faktiskt försöka att gå dit igen, för det finns ju mer att se, och när jag ändå är där så bode jag gå till Wasamuseet också!

Sen fick jag höra att jag inte uppdaterar mig här på bloggen, och visst. det är sant, men jag har inte haft någon lust eller ork bara. Men jag gör det ju nu:)

Helgen har varit ganska tråkig, jag har som inte gjort ett jäkla skit, marathon sett alla Heroes avsnitten. Det har jag gjort.

Nej, nu ska jag ta itu med den där disken. fyyy!!

Vår nya säng komemr idag:9 Jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback