Mina blommor.

Igår nämnde jag att jag skulle städa.. Vilket inte blev av, för Ida, räddaren, hon kom och hälsade på och åt plättar med oss! Tack Ida, för att du inte hade några hemnycklar! Det var trevligt med besök, och speciellt när det är av människor man tycker om!

Idag har vi kommit ett steg närmare att komma igång med vårt projektarbete:) Det känns som om jag hanmat i en superbra grupp, och jag tror vi kommer att göra ett utomordentligt arbete!

Sen till mina blommor, som jag verkligen tycker om.. Men kanske inte riktigt lyckas vårda. Inte bra!
Men omm sanningen ska fram, så ligger solen på nästan hela dagen och bränner mina stackars blommor, även fast jag vattnar dem och gör allt som man ska göra med dem. Jag hade för mig att blommor tycker om sol. Men tydligen inte!
Jag borde göra ett försök till att rädda dem. NU. och sen städa.

Måste bara berätta om min matlåda som jag hade tagit med mig. För jag hade ju varit duktig och lagat mat och satt i matlåda enbart för att ta med till skolan idag. Men jag tog inte med den, jag ver helt bomsäker på att jag gjort det. Men det var endast mentalt jag hade satt ner den i min väska. Jag hade som för mig att jag gjorde det. Jag såg det framför mig! Men icke, det var verkligen inte i min väska!!! Knasigt hur det kan bli sådär.

Vill passa på att be er gå in och kolla på mina bilder
http://www.pixbox.se/usr_show_id75711_page0_order1.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback