innan morgondagen:

Okej, det här är nästan fjantigt tråkigt. Att skriva examinationen, alltså.
Det har blivit på tok för mycket kaffe, magen säger:"nejnejnej, inte mera kaffe" medans huvudet säger: "mer kaffe, mycket mer kaffe så att du håller dig vaken lite till". I detta fall måste jag nog medge att båda två har rätt, inte bra med kaffe med tanke på hur stora mängder jag lyckats insupa under en tredagarsperiod. Men jag måste ju. Jag vill ju orka skriva examinationen.  Damn! Lik förbannat bryggde jag just färskt kaffe. Igen.

Examinationen är som en böld i arslet!

Till i morgon måste jag ha hunnit:
Skriva klart examinationen
Sova minste en timma mer än vad jag hunnit med inatt
Dra ner den höga koffeinhalten jag har i kroppen
Punkt.

sen då? det var ju inte så mycket det där. Men det känns vill jag lova! Kan inte någon bara komma och hjälpa mig med arbetet, jag har ju hunnit en bra bit, men jag tror jag har fastnat. Hjälp mig!

Och hur ska jag orka följa på den där kryssningen som vi pratat om? Jag kommer ju inte att orka med någonting efter denna vecka. Men jag kan nog trösta mig med att jag inte är ensam att känna så.

Hmm. Jag kom att tänka på att jag nog har koffeinabstinens. Blä.

Förra veckan for jag och Ida och fikade, på väg till fiket hittade vi en liten kiosk där en stock general kostade 250;- Vi delade på den, men den är nästan slut nu.. Jag måste ut ändå, kanske köpa en snusdosa.. ojoj. Jag har på tok för mycket saker runtomkring mig som distraherar mig så att jag inte kan göra det jag verkligen ska göra....

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och en snus. Och läsa och skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback