Forts. Projekt rädda framtand

Så jäkla typiskt. Lagningen, eller vad man nu ska kalla det höll inte länge. Skit. Jag fick en ny tid på fredag, efter 100 samtal utan att nå någon, och en telefonkö på 30 minuter. 

Redovisningen på projektet är nu över och gick mycket bättre än väntat. Samma med vår fina utställning!

Måste berätta om en liten grej, Ida sa nämligen att det var någon annan som uppmärksammat det där modet dunjacka och inget vettigt på benen. Det var någon som hade skrivit någonting i någon tidning om detta, coh hade ungefär samma innebörd som jag hade. Skönt att jag inte är ensam och irriterar mig på sådant..
Normalt sett brukar ja faktiskt ge blanka fan i vad folk har på sig. Men det där var faktiskt ganska fult. och konstigt, eftersom det är så varmt här..

Ikväll väntas utgång/ middag med tjejorna, vilket kommer att bli superkul. Men nu väntar den inbjudande soffan på mig, jag ska försöka läsa lite Harry Potter. Eller kanske bara blunda lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback