Äntligen!


Inspirationen har äntligen kommit tillbaka till mig!
Jag har äntligen fått lite fler idéer och kan börja slöjda och producera igen! Anders är i sin ateljé, vilket ju inte är så ovanligt. Men jag tänkte att det är lika att göra någonting vettigt medan man är ensamen i denna lilla skokartong, så det fick bli en ny metod; trycka på väskor och göra julklappar.

Det går ju som inte att göra sånt då man är två i vårt krypin. Det blir liksom lite trångt!

Nåja, nu ska jag fortsätta här. Och så måste jag meddela alla er släktingar som läser här; Jag är student, så det blir det billigaste möjligast som julklappar. Och jag förväntar mig inte någonting dyrt eller knappt någonting alls i julklappsväg av er:) En kram är tillräckligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback