Moodle

Jag måste få kritisera Moodle. Jag tycker verkligen inte om detta forum, eller så är det bara inte min grej. Jag förstår mig verkligen inte på det - eller så är jag bara dum?

När jag väl tänkte gå in på chatten för att prata med min basgrupp, som vi hade bestämt, så gick det inte. Först hakade Moodle upp sig och sen följde datorn med. Vad gör man åt detta? Åhh, jag blir så irriterad! Nåja, jag gick in på Moodle nu, ett lyckat försök att ta sig in dit, men att försöka hitta var vi skulla ha vår chatt och så vidare gick mindre bra, men jag hittade fan inte ett skit!
Tummen ner åt Moodle!

Efter ihärdiga försök att få datorn i ordning igen, utan att lyckas, åkte jag till Nordiska och såg på Lars-Ánte Kuhmunen Band med Anders. Detta var oerhört trevligt och till er som inte var där; Fy, skäms! Ni missade verkligen någonting!
Sen hann man ju mingla runt med några bekanta. Två av dessa var min gamla lärare i rennäring och hennes dotter. Det var verkligen kul att vara där.

Nu ska jag läsa de sista sidorna i boken "Det värderande ögat" och sen sussa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback