Mycket, mycket!

Det var nog tur att jag började sent idag, så jag hann köpa springa och köpa massa förkylningsprodukter, för jag känner mig mycket bättre nu. det är endast mitt huvud som känns tungt. Ungefär som när man är lite trött och druckit alkoholhaltig dryck, vilket ju är lite jobbigt för att jag har allt för mycket saker att göra idag och i morgon. Jag vill ju vara "klar" i huvudet så jag vet vad jag packar ner i resväska och sånt!

Idag var sista dagen på VFU, för detta år. Jag har haft det så bra, att jag inte vill tillbaka till Lärarhögskolan som i Januari kommer att byta namn till Stockholms Universitet. Tur att jag får träffa alla på förskolan även nästa år. Nog för att det bara är tre-fyra dagar, men ändå bra!

Jaja, nu ska jag försöka ta itu med lägenheten och städa bort allt gorm! Jag börjar med vårt kök, eller vår köksdel, hade jag tänkt.

Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback