marknad, första advent och vinterkräksjukan

Ja, då var marknaden avklarad. Jag kunde bara hjälpa till på lördagen eftersom jag lyckades bli sjuk natten till söndagen. Jag hade mycket hellre hjälpt till på markanden än att ligga hemma och spy som en högtryckstvätt. Det kan jag lova. Nåja, marknaden gick bra, och jag har börjat återhämta mig från denna hemska vinterkräksjuka som jag inte trodde att jag skulle få. Och inte trodde jag att den var så hemsk som den var.
Jaja, nu ska jag äta för första gången på ca. 36 timmar. Det får bli pasta. Och så ska jag tända första ljuset på adventsljusstaken. Bättre sent än aldrig?

Hoppas att bacilluskerna försvinner fort så att jag inte smittar någon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback