Konsten att kunna kombinera

Jag tog bara en bensträckare, för det gjorde också dom på föreläsningen som jag ser på.

Detta är hittils den enda gången jag tycker om Moodle, vårt studentforum. Jag hittade nämligen en föreläsning som jag missat. Med andra ord kan jag ta igen detta genom att se på den nu, fast hemifrån, genom datorn. Bra, va?

Samtidigt som jag tog denna besträckare kom jag på att jag dricker kaffe (ovanligt när jag pluggar? Nej), lyssnar och ser på föreläsningen, antecknar OCH slöjdar. Det ni! Man måste klara av att kombinera när man studerar. Nytta med nöje, så att säga! (Vilken klyscha! "Nytta med nöje")
Med andra ord, så är jag snart klar med mina en och en halv sidor som ska handla om just detta som föreläsaren tar upp. Dessa papper jag ska lämna in till min handledare nästa vecka och så är jag snart klar med väskan som Ida W ska ha. Jag måste erkänna att jag överträffat mina förväntningar med denna väska, jag är riktigt nöjd faktiskt. Frågan är om jag inte kommer att få lite ångest när jag ska lämna ifrån mig den, för jag tycker ju om den så mycket att jag hade kunnat behälla den själv.

Nåja. Nytta med nöje var det ju, så jag får väl återgå till det jag höll på med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback